------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ koder ökar tokens ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Anledningen till att jag ger detta 2 stjärnor är på grund av det faktum att det huvudsakligen är ett enspelarspel men det behöver internet för att spela. Som, hur är det vettigt?? Bra spel annars. Fick mig krok, lina och sänke. Det är bara... det är bara riktigt frustrerande hur enspelarspel behöver internet för att spela.
Spelet är roligt, men som de flesta företag verkar vinst vara mer prioriterat än att göra spelet roligare att spela.
Det gick inte att logga in på Google play för att logga in. Fortsätter uppmana mig att uppdatera Google play, som borde vara uppdaterat enligt Google.
Mobil kontanter... synd att det är ganska kul.
Mer P2W-skräp med "enkla" nivåer som kommer med insta-kill-fiender.
Spelet är ganska roligt men guld är slipat. Kanske en uppdatering för guldbelöningar kommer att räcka.
Överlag gillar jag verkligen det här spelet. Mekaniken är relativt grundläggande, och varje uppdrag är mer eller mindre en sköljning/upprepning, med några jokertecken inkastade. Min största gnäll är egentligen med progressionen. Du får tillgång till nya enheter varje gång du går upp i nivå, minus de som är låsta bakom en betalvägg. Men kostnaden för enheterna, tillsammans med kostnaden för att investera i dem, gör det verkligen svårt att bry sig om de flesta av dem. Takten du får pengar är inte heller särskilt hög. Men totalt sett är det ett roligt, om än repetitivt, spel.
Trevlig pixelkonst men samma som alltid dum svårighetsskala kräver att du spenderar pengar för att gå vidare och du har som alltid en begränsad mängd uppdrag du kan göra innan du måste vänta på att din energi ska laddas. Den enda anledningen till att du ska skaffa det här spelet är att studera det fantastiska konstverket
Skulle vara fantastiskt utan så många reklam
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategy mvmMin största kritik kommer från poochfienden, den rör sig i ett slumpmässigt upp och nermönster, som de antingen går rakt förbi dina krigare eller bekämpar dem. De antingen pausar eller attackerar direkt. De attackerar snabbt och hårt och kan döda dig backlinjetrupper (som ska vara skyddade men de går förbi dina killar). Eller så går de direkt till bussen där de förstör din chans till ett perfekt resultat. Detta är ännu värre när de har den röda auran. Slumpmässiga fiender är dåliga fiender. Fixa dem. De suger
Spelet är bra, ganska roligt och är inte bara en massa annonser (vilka alla annonser är valfria), jag gillar allt förutom tre saker. Spelet blir lite svårt. Jag förstår att vissa platser är önskvärda för högre nivåer, men den demografiska nivån är vanligtvis inte kapabel att klara uppdragen. Sätten att få mynt är knappa, och efter plats 3 blir det tråkigt eftersom du i princip behöver annonser för att utvecklas eftersom det inte finns några andra sätt att få mynt på grund av att du är naturligt oförberedd.
Dead Ahead: Zombie Warfare Stratégiai játékok tbhDet är roligt men det är visserligen väldigt beroende av att betala för mynt, man kan knappt få nya karaktärer med låga myntspawns och på den 3:e kartan är det nästan omöjligt att spela med enheter som dör extremt snabbt
Även efter att ha betygsatt spelet fortsätter det att reta mig att "ge feedback", så här är det: Det här är ett typiskt exempel på ett spel som kunde ha varit väldigt roligt om det inte var så flagrant och äckligt P2W. Som ett resultat är det istället en obalanserad röra. Sidanteckning, nästa gång jag uppmanas att betygsätta det sänker jag betyget ytterligare.
När jag startade upp njöt jag verkligen av upplevelsen. När du går vidare till efter de första nivåerna är det uppenbart att svårigheten ökar. En av dessa "bästa uppgraderingar köps så att du kan vinna" ögonblick, och jag skulle hellre spela ett spel och kunna slutföra det utan att stoppa handen i fickan. Tror jag kom så långt som till kapitel 3 innan jag gav upp och avinstallerade. Utmärkt idé överlag: svårigheter behöver ses över för oss som har budget.
Det här spelet är ptw i kapitel 5 Jag får mardrömsuppdrag som är omöjliga. Spelet borde vara lätt, inte svårt och om du kommer till en annan nivå kan du inte få de bra enheterna är det inte gratis det är dyrt
Spelet är väldigt trevligt och jag älskar pixelkonsten, men det finns ett problem med ditt belöningssystem. Till exempel att köpa en enhet är väldigt dyrt, folk som jag skulle mala för att ha tillräckligt med mynt, men när du avslutar ett spel och spelar om skulle belöningen vara så låg och oavsett hur hårt du maler kan du aldrig göra det myntet så du skulle ta till att spendera pengar på spelet som inte är rättvist så fixa belöningsproblemet...Tack
Så mycket potential förstört av annonser
Hej jag boyyyy
Ok, jag älskar det, men det är lite lön för mig att vinna. Ni behöver lägga till fler trupper och en plats till och jag behöver verkligen mer uppgraderingsgrejer, lättillgängliga och, på bilderna, finns det tre fordon. Jag trodde att de fanns i spelet men jag blev besviken, lägg till dem. Om du gör det här kommer jag att rekommendera det till mina vänner. Hoppas du gör dessa!
Trevligt spel men för många tillägg plus tunga pengar.
Det är kul och jag älskar det! Men dom kan kanske sänka priserna på visa saker
SPENDA INTE IRL PÅ DETTA FÖR LÅGAR. Hälften av lådans innehåll är värdelösa "Corn Farm"-biljetter där du blir översvämmad på några sekunder... men du kan inte uppgradera för att hålla längre, FÖR HALVAN AV KURSENS INNEHÅLL ÄR MER VÄRDELÖSA BILJETTER. Jag funderade på att spendera 10 dollar mer för 15 "legendariska lådor", men det där ljudet. UTGIVARE: dessa biljetter kanske hjälper avancerade spelare, men du alienerar nya. Jag ångrar bittert de $20 jag redan har spenderat, och ni kostar er själva $10 bara av den här spelaren.
Spelen okej, men när du startar en nivå 9 gånger av 10 blir skärmarna bara svarta och fryser och när du startar om tar det fortfarande bort dina 2 bränslen som skulle ha använts om spelet låtit dig spela nivån
Roligt zombieslaktspel 🤩
Dive in the Past Dobrodružné dsdMitt enda problem är att det tar för lång tid att fylla bränsle
Vad jag inte tror att mobilspel får är energi (gas i det här) avskräcker bara nya spelare och mobilspel är till för att döda tid i ett väntrum eller något liknande, det är irriterande att behöva vänta tills du har mer gas
Dead Ahead: Zombie Warfare Strateji Oyunları ludEtt annat spel som är roligt att spela till en viss punkt. Sedan är ditt enda hopp att fortsätta att spendera pengar. Spelet är så obalanserat med hur du tjänar spelpengar. Jag träffade nivå 7 och låste upp enheter som kostar 22 000 medan varje uppdrag bara ger dig 30-100 mynt. För att inte tala om hur dyrt det är att uppgradera trupper. Bara ett pengaspel.
Bästa spelet någonsin
Äger fet för att gubbarna man har aldrig försvinner
Jag gillar spelet men det är verkligen svårt att komma vidare och det tar så lång tid att distribuera en bra enhet, det borde inte finnas några köp i appar (alla karaktärer och enheter bör vara lätta att låsa upp bara genom att spela spelet, men om du är otålig bara köp det) Jag tänker inte ens förklara vad som är fel, bara forska om hur man gör ett framgångsrikt spel på flera miljoner dollar samtidigt som det gör spelet roligt. Gör det rätt! Det är inte så svårt!
Spelet är trevligt, lätt att lära sig och jag älskar den totala bristen på annonser. Ett alternativ att snabba upp eller öka initiala utgångspunkter för att anställa fighters skulle dock vara till hjälp. Överlag bra spel, tack utvecklarna, ni har gjort ett bra jobb!
Bara inte kul
Dead Ahead: Zombie Warfare حکمت عملی hafbLite svårt när det kommer zombies hela tiden och att det aldrig slutar komma men det är roligt på samma gång eftersom man får döda zombies.