------------------------------------------
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ låse op for krystaller ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Bogstaveligt talt så vildt kedeligt bare at køre rundt og finde en fjende, og en ubåd kommer ud af ingenting og skyder dig, og det tager en time at genindlæse, men for dem er det 2 sekunder, men husk på, at grafik og hastighed er virkelig nøjagtige, så jeg giver 3 stjerner og gør det i stand til at gå oven på vandoverfladen
ingen klare metoder til progression uden at bruge penge eller konstant kæmper om chancen for, at du kan få skibets tegninger. selv når du bruger tegningerne til at opgradere dit skib, har det en chance for ikke at opgradere? virker som en belastning af bs for mig. for at spillet er så langsomt tempo, har de virkelig brug for at gøre resten af brugeroplevelsen bedre.
Nå, jeg troede, at dette spil var et stort hit. Jeg er ikke for klog på spil, det var værd at prøve, hvis jeg vidste, hvordan jeg skulle placere dette spil på min bærbare computer, ville jeg gøre det!!!! Spil på spillere, spil på 😅🤓💯
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP פעולה cnpMeget godt spil, vil anbefale til alle. Den eneste klage er, at ubåden ikke kommer til overfladen.
My Home - Design Dreams Nezahtjevne igre lcvagrafikken, kan du gøre mere realistisk. siger det bare'
ok, først og fremmest kræver dette spil ingen færdigheder, bare fordi der homing skal være fjernstyret, og så er det meget kedeligt, bare fordi du dybest set alt hvad du gør er at bevæge dig og ikke bliver skudt, ingen færdigheder kræves for at skyde. Rediger - Jeg kunne godt tænke mig kontrollerede torpedoer ville være sjovt, og ligesom kortet er for lille, måske en smule større i forhold til det hele. Jeg kunne godt lide spillet, men jeg ville nyde, at du kan styre våbnene. Spillet er godt bevægelsen er god kampen er det eneste du skal fokusere på.
det var et fantastisk spil, men de skal også gøre det tilgængeligt til iOS, især fordi som jeg anbefalede dette spil til et par venner, der spillede på iOS og fik dem til at prøve et par runder, hvis gameplayet på et tidligt stadium, og de sagde, at de elskede det, men når de gik for at downloade det i deres app-butikker, de kunne ikke finde det, og vi var alle lidt sure over det
Um ... dette spil lyser min telefon i 50 minutter, så tak. Gør dette spil offline pls. 🙏
For mig er det det bedste ubådsspil på Android-telefon. Fantasifuldt og en masse rabat.
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP 動作 krmdSpillet er rart at spille. Der er et par pro'er, men spillet kan forbedres. For det første bør modforanstaltninger være standard på alle bådene. At være i stand til at danne en kno ville være en fantastisk tilføjelse. Sonar bør være i stand til at detektere, når en fjendtlig torpedo har erhvervet sig for at udføre undvigende handling. Jeg nyder virkelig dette spil. Bliv ved
Vanedannende, fantastisk grafik og realistisk gameplay !!
Dette er et fantastisk spil, men desværre ser det ud til at gå ned meget, normalt ved 100% indlæsningspunktet eller ved "Venter på, at andre spillere indlæses." Det betyder, at du skal tvinge til at afslutte appen og genstarte, og problemet fortsætter ofte. Kan dette undersøges? Ellers ville jeg give den 5 stjerner.
Så irriterende. Andet våbenmål er overalt. Nogle tændstikker kan du slet ikke bruge, medmindre du prøver at gå under fjendens ubåd
Virkelig VÆRSTE & DÅRLIGE ubådsspil! Ingen balanceret kamp for en ny spiller! Dårlig bevægelseskontrol! Ingen skill@technique du kan levere på dette spil! Ved ikke, hvad dette udviklerspil tænker, men jeg er sikker på, at de bare bekymrer sig om PENGE! spild ikke dine penge på her, da flere andre spil, du kan spille bedre end dette SUCK-spil!!! ,😂😂
Ny opdatering (fordi den sidste er slettet, ikke fra mig): Jeg spillede WoS fra beta. Jeg spænder omkring 2 timer om dagen. Efter ny opdatering startede jeg ikke spillet i 5 dage. Hvorfor? Fordi du tvinger AD'er efter hver kamp. Jeg har ikke problemer med at betale 7 dages præmie, men jeg har problemer med at betale BS "for ikke at se annoncer". Hvad er det næste? "Betal os, hvis du ikke ønsker cooldown for torpedoer". Nej, nej, nej...jeg spiller ikke WoS længere. Ring til mig, så ordner du det! 1/5*
Godt gameplay, men har brug for flere niveauer, og giver muligheder for at bruge sølv. Og det skal også indeholde funktioner som at ubåden kan tages på vandoverfladen, og efter at have købt en ubåd burde den ikke skulle sælges for at rydde pladsen. ..
Det er godt, men har brug for mere grafik som Stillehavskrigen
Mere sjov og stabil end mange subsims på pc, kontroller/gui meget ligesom WoWS. Jeg beholder den her i et stykke tid tror jeg.
Spillet er godt, men bliver ved med at afbryde forbindelsen. Jeg er på 5G wifi, men afbryder stadig, selvom min forbindelse er stabil.
da tutorialen var overstået, sagde den, at internet, da jeg tilsluttede, stoppede den og blev lukket, men det var fantastisk, spillet, vær venlig at rette det
Elsker spillets eneste problem, det tager for lang tid at oprette forbindelse til serveren og nogle forbindelsesproblemer under gameplay. Jeg er også sikker på, at grafikken ellers vil blive bedre.
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP פעולה djrbHvis du tilføjer en skør tilpasningsdel for at få hver ubåd til at se anderledes ud end en anden eller i det mindste noget malingsjob, ville det være mere fantastisk.
Godt spilkoncept..men jeg oplever disse problemer regelmæssigt...efter at have oprettet forbindelse til slaget nogle gange, dukker et vindue op og siger anmodning om processionsfejl. Hvis den sættes i autopilottilstand i vulkanjorden, manøvrerer den lige ind i vulkanen og får HP tabt.. ret denne fejl. Også når der er netværksproblemer mellem kampen, begyndte mine holdspillere at angribe mig efter genforbindelsen til internettet
Jeg elsker spillet, jeg kan lide at spille hele tiden, du starter på et hårdt sted, men ounce U etablerer andre baser, belønningerne, og vennerne bare træder ind, du bliver virkelig nødt til at spille dette spil, du vil se hvad Jeg siger. Sjovt spil
Gameplayet er fantastisk, og grafikken er god, men ubådene går kun op til 2000.. Der er 2020 m oven i købet, medmindre du er villig til at bruge hundredvis af dollars på opgraderinger, kommer du aldrig til at se klasse fem-ubåde. spillet har fået det værste opgraderingsprogram, jeg nogensinde er stødt på i mit liv, og jeg hader planen, det er bare ordningen for at få dig til at bruge penge! Jeg hader det!!!😡
Langsom indlæsning og sparker dig ofte i gang
Godt spil, ville være bedre, hvis det ikke havde næsten konstante serverproblemer
Meget godt spil. Jeg vil gerne have, at disse subs bliver tilføjet (bare et forslag): Sierra-klassen, sejrsklassen og Trafalgar-klassen. Også subs sundhed bør sænkes
Alt er fantastisk, men sigtesystemet gør det svært at sigte
Kampene er fantastiske, det samme er grafikken. Fuldstændig afhængig!
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Action avngodt spil, der er reddet for de konstante målretningsproblemer. nogle spil er der målretning andre er der ingen målretning. er dette en fejl af en slags.
Meget godt spil, kun ét problem, og det er, at ubådene ikke kan komme over overfladen
Jeg finder spillet godt, men selv med en god internetforbindelse viser spillet 'Ingen internetforbindelse', hvad skal jeg gøre?
Det hænger for meget fast.. Hvorfor plz, hvis det er en fejl, så reparer det..
Det er et fantastisk spil, jeg ville ønske, at der i den næste opdatering vil være mere ubåd som ny moderne havulv-stil, alfa, I 400 og soryu og nyt luksusmissil/atomkraft
Anstændigt spil, men det er skærpende at spille så længe og endelig opbygge nok sølv og tegninger til kun at lave en enkelt opgradering, bare for at det bliver nægtet af et drejende hjul. Dumt og uretfærdigt. Jeg afinstallerer og anbefaler ikke.